Przenoszenie numerów

PRZENIEŚ SWÓJ NUMER STACJONARNY DO PLFON I CIESZ SIĘ POŁĄCZENIAMI ZA GROSZE!

 


 

 

Jesteś klientem PrePaid?

 

Możesz przenieść do nas polski stacjonarny numer telefoniczny od dowolnego operatora telekomunikacyjnego. Wystarczy, że wypełnisz wymagane formularze, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.

Co zyskujesz:

- brak umowy terminowej

- połączenia do sieci komórkowych od 14gr

- dostępność pod Twoim dotychczasowym numerem telefonu

- darmowa aplikacja mobilna

- połączenia wideo i SMSy

 

Proces przenoszenia numerów do PLFON to chwilka:

Krok 1 – Użytkownik

Zarejestruj konto w PLFON 

Pobierz i wypełnij poniższe formularze:

UWAGA: we „Wniosku o przeniesienie numeru” podaj login swojego konta PLFON.

Zeskanowane formularze wraz z kopią ostatniej faktury od dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego prześlij pocztą elektroniczną na adres: przenoszenie@plfon.pl

Wszystkie dokumenty powinny być wypełnione przez osobę, na którą podpisana jest umowa z dotychczasowym operatorem telekomunikacyjnym.  Jeśli przenoszony numer jest numerem firmowym, należy podać dane firmy.

Krok 2 – PLFON

W ciągu kilku dni otrzymasz od PLFON informację o dacie przeniesienia Twojego numeru telefonu. 

Usługa przeniesienia numeru jest całkowicie bezpłatna. Użytkownik nie ponosi także opłat za utrzymanie numeru przeniesionego w sieci PLFON.

 

 

 

Zamówiłeś FONbox home? 

 

Możesz przenieść do nas polski stacjonarny numer telefoniczny od dowolnego operatora telekomunikacyjnego. Wystarczy, że wypełnisz wymagane formularze, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.

Co zyskujesz:

- bezpłatne połączenia wewnątrz sieci PLFON

- najatrakcyjniejsze stawki na rynku

- dostępność pod dotychczasowym numerem telefonu

- telefony IP od 1zł

 

Proces przenoszenia numerów do PLFON

Krok 1 – Użytkownik

Zamów interesującą Cię usługę w  PLFON  - pamiętaj aby w zamówieniu zaznaczyć, że masz już numer telefonu.

Po wypełnieniu formularza zamówienia otrzymasz do pobrania dokumenty wymagane do przeniesienia numeru telefonu:

Zeskanowane formularze wraz z kopią ostatniej faktury od dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego prześlij pocztą elektroniczną na adres: przenoszenie@plfon.pl

Wszystkie dokumenty powinny być wypełnione przez osobę, na którą podpisana jest umowa z dotychczasowym operatorem telekomunikacyjnym.

Krok 2 – PLFON

W ciągu kilku dni zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie o dacie przeniesienia Twojego numeru telefonu do PLFON.

Usługa przeniesienia numeru jest całkowicie bezpłatna. Użytkownik nie ponosi także opłat za utrzymanie numeru przeniesionego w sieci PLFON.

Masz pytania?

Zadaj je specjaliście
Wejdź i czatuj!
Zadzwoń na infolinię i zapytaj:
+48 222 610 610
Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach
8:00 - 18:00 od poniedziału do piątku

skype Kontakt przez Skype