Jaka jest ważność mojego konta PLFON?

Konto ważne jest 365 dni od dnia ostatniego doładowania. Czyli każde doładowanie od nowa uruchamia bieg ważności 365 dni. Ważność konta nie sumują się.

Nie pamiętam loginu/hasła.

Loginem do konta jest numer telefonu komórkowego podany przy rejestracji poprzedzony 100 wraz z kodem kraju. Przykład dla polskiego numeru komórkowego 10048500500500 Przykład dla zagranicznego numeru komórkowego np. Niemieckiego 10049123456789

Hasło można odzyskać za pomocą linku zamieszczonego poniżej

https://www.plfon.pl/dom/przypomnij-haslo

Jeśli otrzymujesz informację, że taki adres email nie istnieje w bazie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 222610610 bądź mailowo kontakt@plfon.pl Na pewno Ci pomożemy!

Czy mogę zmienić dane personalne w swoim profilu PLFON?

W każdej chwili możesz edytować swoje dane personalne wybierając zakładkę TWÓJ PROFIL. Nie masz możliwości zmiany numeru telefonu komórkowego oraz kodu pocztowego, który służy do prawidłowego kierowania numerów alarmowych. Jeśli zmieniłeś miejsce zamieszkania i chcesz zaktualizować kod pocztowy twojego zamieszkania wyślij miał z prośbą o zmianę na support@plfon.pl

Jak mogę doładować swoje konto PLFON?

Zaloguj się do swojego konta PLFON, kliknij opcję „Doładuj konto”, wybierz wygodną dla Ciebie metodę płatności np. przelew internetowy (przez system PayU) oraz wartość doładowania, o którą chcesz zasilić konto a nastąpienie postępuj zgodnie z krokami systemu w swoim banku.

Jakimi kwotami mogę doładować swoje konto PLFON?

Konto możesz zasilić kwotami: 5, 10, 20, 50, 100, 200 zł

Jaka jest ważność doładowania?

Doładowanie jest ważne tak długo jak Twoje konto czyli 365 dni od momentu zasilenia.

Dlaczego doładowania przez AppStore są droższe?

Doładowania przez AppStore są droższe, gdyż zostaje pobiera prowizja od każdego doładowania przez sklep AppStore. Sklep ten także nie wspiera polskiej waluty dlatego kwoty doładowania są przeliczane z EURO na PLN.

Jakie są dostępne metody płatności?

Konto PLFON możesz doładować przez panel www (przelewy online, paypal), za pomocą kuponu zakupionego w sklepach Media Markt i Saturn Planet, oraz poprzez aplikację mobilną FONUP.

Jak mogę sprawdzić aktualny stan swojego konta PLFON?

Stan swojego konta możesz sprawdzić poprzez panel www, lub poprzez wdzwonienie się pod numer 300500.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje płatności?

Tak, wystawiamy faktury za doładowania konta, zakup numerów oraz zakupy w sklepie internetowym PLFON. Jednak z tej możliwości, mogą skorzystać tylko klienci posiadający abonament w sieci PLFON lub zweryfikowani Abonenci Prepaid. Faktura dostępna jest w Twoim panelu użytkownika po zalogowaniu. Możesz otrzymać fakturę w wersji papierowej – usługa ta jest dodatkowo płatna.

Jak mogę sprawdzić swój billing?

Historia połączeń jest dostępna na Twoim koncie PLFON – w zakładce TABLICA POŁĄCZEŃ

Na czym polega usługa Pre-paid?

Jest to usługa działająca na zasadach przedpłaty, którą wnosi z góry klient prepaid. Opłaty za połączenia są odejmowane z konta użytkownika proporcjonalnie do wykonanych połączeń i wykorzystanych usług dodatkowych.

Jakie abonamenty oferuje PLFON Klientom indywidualnym?

Dla klientów indywidualnych mamy przewidziane trzy korzystne abonamenty: FON4YOU, HOME4FREE, CALL4FREE, które dostępne są na okres 24 i 12 miesięcy. Najtańszy z nich dostępny jest już od 21,75 zł brutto. Doceniamy naszych obecnych klientów, dlatego mamy dla nich jeszcze atrakcyjniejsze warunki.

Jakie abonamenty oferuje PLFON klientom biznesowym

Dla klientów biznesowych mamy przewidziane trzy abonamenty na okres 24 i 12 miesięcy: BASIC4YOU, LOCAL4FREE, ALL4FREE. Wybierz odpowiedni dla swojej firmy abonament, który będzie spełniał Twoje wymagania. Najniższe abonamenty dostępne już od 20,30 zł netto.

Jak mogę odsłuchać wiadomości pozostawione na mojej poczcie głosowej?

Przejdź do zakładki Poczta Głosowa – tu możesz odsłuchiwać i usuwac pozostawione dla Ciebie wiadomości.

Jak mogę nagrać zapowiedź?

Wystarczy, że przejdziesz do zakładki „Zapowiedzi”. Możesz nagrywać własne zapowiedzi, które będą odtwarzane osobom dzwoniącym do Ciebie. Taką zapowiedź możesz też wgrać z pliku jednak musi to być plik w formacie WAV, PCM, 8000 kHz, 16 bit, Mono.

Jak zapisać kontakt w książce kontaktów?

Wybierz zakładkę „kontakty”, która znajduję się na górze po prawej stronie, następnie kliknij ikonę „dodaj kontakt” i wprowadź dane. Możesz tworzyć dowolne grupy kontaktów.

Co to jest Plan Pack PLFON ?

Plan Pack to określona liczba darmowych minut do sieci stacjonarnych i komórkowych zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Jak mogę włączyć Plan Pack?

Aktywacja Plan Packa odbywa się w momencie jego zakupu. By móc zapłacić za Plan Pack, musisz mieć wystarczającą sumę środków na koncie PLFON. Plan Pack możesz zakupić poprzez swój panel użytkownika, po zalogowaniu na www.plfon.pl

Jaki jest termin ważności Plan Packa PLFON?

Każdy Plan Pack jest ważny tak długo jak Twoje konto prepaid PLFON.