Przejdź do treści

Call for You sp. z o.o. – Skuteczna komunikacja dzięki współpracy z PLFON

Firma Call for You, zajmująca się obsługą telefonicznych kampanii sprzedażowych, stanęła przed wyzwaniem poprawy efektywności dodzwaniania się swoich konsultantów do klientów. Niezbędne było wdrożenie stabilnego i elastycznego rozwiązania telekomunikacyjnego, które zapewni wysoką jakość połączeń oraz umożliwi sprawną obsługę klientów na każdym etapie współpracy.
Poznaj całą historię

Branża: Call center / outsourcing usług sprzedażowych
Usługa PLFON: SIP Trunking, wdrożenie numeracji, wsparcie techniczne i posprzedażowe
Opiekun klienta: Marcin, specjalista ds. wdrożeń i obsługi PLFON


Firma Call for You, zajmująca się obsługą telefonicznych kampanii sprzedażowych, stanęła przed wyzwaniem poprawy efektywności dodzwaniania się swoich konsultantów do klientów. Niezbędne było wdrożenie stabilnego i elastycznego rozwiązania telekomunikacyjnego, które zapewni wysoką jakość połączeń oraz umożliwi sprawną obsługę klientów na każdym etapie współpracy.


Rozwiązanie


PLFON zaoferował kompleksowe rozwiązania, które obejmowały:

  • Wdrożenie nowej numeracji, dopasowanej do potrzeb call center, umożliwiającej lepszą organizację pracy i sprawniejsze dodzwanianie się konsultantów.
  • Integrację SIP trunk z systemem dzwoniącym wykorzystywanym przez firmę Call for You, co poprawiło jakość połączeń i zapewniło stabilność systemu.
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne – zespół PLFON, a w szczególności Pan Marcin, był zaangażowany na każdym etapie wdrożenia, zapewniając szybkie reagowanie na wszelkie pytania i problemy.


Dodatkowo, firma PLFON zapewniła pełne wsparcie posprzedażowe, co umożliwiło firmie Call for You dalszy rozwój bez obawy o przerwy w działaniu systemu.


Dzięki współpracy z PLFON, firma Call for You poprawiła skuteczność dodzwaniania swoich konsultantów, co bezpośrednio przełożyło się na lepszą efektywność kampanii i wyższą jakość obsługi klienta. Regularny kontakt z opiekunem klienta oraz jego szybka reakcja na potrzeby firmy pozwoliły na utrzymanie płynności działań i uniknięcie przestojów.


Opinia klienta


„Po raz pierwszy spotkałam się z tak zaangażowanym przedstawicielem firmy! Pan Marcin zajął się poprawą dodzwanialności moich konsultantów na najwyższym poziomie. Na każdym etapie służył wiedzą i pomocą, a dodatkowo dba o klienta w obsłudze posprzedażowej. Wiem, że zawsze mogę liczyć na jego pomoc i szybką reakcję. Rekomenduję współpracę z firmą PLFON, która na swoim pokładzie ma tak oddanych i zaangażowanych pracowników.”

 

Paulina Sowa, Prezes Zarządu Call for You sp. z o.o.

Inne historie

PMG Fonds Management AG

PMG jest obecnie jedną z niewielu niezależnych firm zarządzających funduszami w niemieckojęzycznej Szwajcarii. Nasza niezależność jest dla nas ważna, podobnie jak fakt, że w miarę możliwości sami świadczymy wszystkie odpowiednie usługi w Szwajcarii. Pozwala nam to odpowiadać na indywidualne wymagania naszych klientów i inicjatorów funduszy, a jednocześnie spełniać najwyższe standardy jakości.

Edelweiss Air AG

Dlaczego Edelweiss Air zdecydowało się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Pracowaliśmy ze Skype dla firm. Ponieważ jednak umowa wsparcia dobiegała końca, szukaliśmy nowego rozwiązania. Teraz korzystamy z Microsoft Teams.

QUALITY CENTER – Elastyczna i kompleksowa obsługa telekomunikacyjna

Firma QUALITY CENTER Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze klienta i usługach call center. W dynamicznym środowisku, gdzie liczy się jakość połączeń, elastyczność operacyjna i szybka adaptacja do wymogów różnych systemów – niezawodna infrastruktura telekomunikacyjna stanowi klucz do sprawnego działania.