Przejdź do treści

FLY.pl – Usprawnienie komunikacji w dynamicznie rozwijającej się firmie

Firma FLY.pl, działająca w branży e-commerce i turystyce, poszukiwała rozwiązania, które usprawni obsługę rosnącej liczby połączeń, szczególnie w okresach wzmożonego zainteresowania ofertą.
Poznaj całą historię

Klient: Fly Polska Spółka z o.o.
Branża: E-commerce 
Usługa PLFON: SIP Trunk, wdrożenie numeracji, numeracja GSM, wsparcie techniczne i posprzedażowe
Opiekun klienta: Tomek Kowalczyk, Wicedyrektor ds. Sprzedaży PLFON


Firma FLY.pl, działająca w branży e-commerce i turystyce, poszukiwała rozwiązania, które usprawni obsługę rosnącej liczby połączeń, szczególnie w okresach wzmożonego zainteresowania ofertą. Branża turystyczna cechuje się dużą sezonowością, dlatego kluczowe było wdrożenie rozwiązania skalowalnego, elastycznego i gotowego na szybkie zmiany natężenia ruchu.


Współpracę z FLY.pl rozpoczęliśmy już w styczniu 2019 roku. Od samego początku kluczowe było dla nich szybkie reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe oraz niezawodność rozwiązań – co doskonale wpisuje się w specyfikę rynku turystycznego, gdzie liczy się dynamika, elastyczność i gotowość do obsługi gwałtownych wzrostów zapotrzebowania.


Do FLY.pl dołączyliśmy jako drugi operator, zapewniając niezależne i stabilne połączenia. Szybko i sprawnie wpięliśmy się w środowisko Thulium, z którego firma już korzystała. Dzięki dobrej integracji technicznej oraz partnerskiemu podejściu, współpraca przebiegła płynnie.


Rozwiązanie


PLFON dostarczył rozwiązanie oparte na:


• integracji usługi SIP Trunk z systemem Thulium i dotychczasowym środowiskiem FLY.pl,
• wdrożeniu numeracji dopasowanej do wewnętrznej struktury organizacyjnej,
• udostępnieniu numeru GSM, który idealnie sprawdza się w kontekście mobilnej obsługi i szybkiego kontaktu z klientami,
• bieżącym wsparciu technicznym podczas wdrożenia oraz w późniejszej eksploatacji.


Tomek Kowalczyk, jako opiekun klienta, koordynował cały proces, zapewniając sprawny przepływ informacji i szybkie reagowanie na potrzeby zespołu FLY.pl.


Dzięki współpracy z PLFON firma FLY.pl:


• poprawiła stabilność i jakość połączeń,
• zyskała elastyczność niezbędną w sezonowych szczytach ruchu,
• efektywnie zintegrowała usługi z istniejącym środowiskiem Thulium,
• zwiększyła mobilność i dostępność dzięki dodatkowej numeracji GSM.


Dostarczone rozwiązanie doskonale wspiera potrzeby dynamicznej i sezonowej branży turystycznej, gdzie szybki i niezawodny kontakt z klientem stanowi fundament działalności operacyjnej.


Opinia klienta


„Wdrożenie przebiegło sprawnie i zgodnie z planem. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy – kontakt z opiekunem był dobry, a system działa stabilnie. PLFON okazał się rzetelnym partnerem.”
— Zespół FLY.pl

Inne historie

FIEGE Logistik (Schweiz) AG

FIEGE to firma rodzinna w piątym pokoleniu. Jako dostawca logistyki kontraktowej optymalizujemy procesy dla naszych klientów we wszystkich obszarach ich łańcucha wartości i opracowujemy całościowe rozwiązania dla klientów. Pracuje dla nas łącznie około 150 000 pracowników w 15 krajach i ponad 150 lokalizacjach.

Rimaplan AG

Telefonia IP jest dziś najnowocześniejszą technologią i poszerza możliwości telefonii poprzez innowacyjne aplikacje, dlatego tak ważne było dla nas przejście na tę technologię.

Call for You sp. z o.o. – Skuteczna komunikacja dzięki współpracy z PLFON

Firma Call for You, zajmująca się obsługą telefonicznych kampanii sprzedażowych, stanęła przed wyzwaniem poprawy efektywności dodzwaniania się swoich konsultantów do klientów. Niezbędne było wdrożenie stabilnego i elastycznego rozwiązania telekomunikacyjnego, które zapewni wysoką jakość połączeń oraz umożliwi sprawną obsługę klientów na każdym etapie współpracy.