Przejdź do treści

Rotacja numeracją – Zwiększ skuteczność swojego call center

Rotacja numeracji to innowacyjne rozwiązanie, które wspiera efektywność działań call center oraz optymalizuje komunikację z klientami. Dzięki dynamicznej zmianie numeru wyświetlanego odbiorcy podczas każdego połączenia, zwiększasz szanse na skuteczne nawiązanie kontaktu i eliminujesz ryzyko blokowania połączeń przez filtry antyspamowe.

Skontaktuj się z nami

Korzyści z rotacji numeracją

Wyższy wskaźnik odebranych połączeń

Dynamiczna zmiana numeru zwiększa prawdopodobieństwo, że klient odbierze telefon.

Ochrona przed blokadami antyspamowymi

Rotacja numeracji pozwala skutecznie omijać algorytmy oznaczające numery jako SPAM.

Elastyczność i skalowalność

System dopasowuje się do zmieniających się potrzeb Twojego call center, zapewniając płynność operacji.

Dynamiczna identyfikacja numeru

Agenci dzwonią z różnych numerów w zależności od połączenia, co zwiększa skuteczność kontaktu.

Automatyczne systemy wybierania numerów

Integracja z predictive oraz progressive dialerami zapewnia jeszcze wyższą wydajność.

Wykrywanie SPAM

Nasza platforma monitoruje numery i informuje, gdy numer zostanie sklasyfikowany jako SPAM.

Raportowanie numeracji

Dostęp do szczegółowych raportów dotyczących efektywności połączeń, takich jak:

  • Raport dodzwanialności
  • Raport ASR (Answer Seizure Ratio)
  • Raport ACD (Average Call Duration)
  • Raport odbić i statusów numerów
  • Raport SPAM

Zintegrowane narzędzia telekomunikacyjne PLFON

Efektywne połączenia SIP/VoIP

Optymalizacja kosztów i jakości rozmów.

Voiceboty

Automatyzacja kontaktu z klientem, oszczędność czasu i zasobów.

Dostęp do numeracji GSM i międzynarodowej

Szybkie uruchamianie numerów z ponad 80 krajów.

Obsługa ruchu masowego

Wydajność i niezawodność w każdym momencie.

Dołącz do grona 2000 zadowolonych klientów

Zostaw swój kontakt, oddzwonimy i przedstawimy Ci najlepszą ofertę!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty i informacji handlowych od Peoplefone Polska S.A. W każdym momencie mogę wycofać zgodę wypisując się z newslettera. Administratorem jest Peoplefone Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Pawła II 80/116. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.