Jaki powód skłonił Cię do migracji centrali telefonicznej?
W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.
Peoplefone dostosowuje się również w celu ułatwienia rozliczeń naszej sieci klinik dentystycznych.
Jak oceniasz usługi swojego dostawcy?
Nasze partnerstwo działa z powodzeniem już od ponad dziesięciu lat i postrzegamy je w sposób zrównoważony.
Pracujemy we wzajemnym zaufaniu, zwracając uwagę na nasze potrzeby. To wielka satysfakcja.
Czy są Państwo zadowoleni z jakości swojego nowego rozwiązania telefonicznego?
Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani tą zmianą operatora, zarówno pod względem jakości telefonii, jak i łatwości wdrożenia tych różnych central telefonicznych. Nasze recepcjonistki również są zadowolone z tych rozwiązań telefonicznych.
