Przejdź do treści

FIEGE Logistik (Schweiz) AG

FIEGE to firma rodzinna w piątym pokoleniu. Jako dostawca logistyki kontraktowej optymalizujemy procesy dla naszych klientów we wszystkich obszarach ich łańcucha wartości i opracowujemy całościowe rozwiązania dla klientów. Pracuje dla nas łącznie około 150 000 pracowników w 15 krajach i ponad 150 lokalizacjach.
Poznaj całą historię

Dlaczego przestawiłeś się na nowe rozwiązanie telefoniczne?


Nasz system telefoniczny pochodził z roku 2000 - więc był bardzo stary - i nie był już konserwowany. W efekcie wszystkie problemy musieliśmy rozwiązywać we własnym zakresie, co wiązało się z wysokimi kosztami.
Najwyższy więc czas przejść na nowy system.


Które rozwiązanie wybrałeś i dlaczego właśnie to?


We współpracy z naszym partnerem instalacyjnym, firmą Bouygues, ogłosiliśmy przetarg i oceniliśmy różne rozwiązania oraz związane z nimi warunki. Firma Bouygues pomogła nam już w konserwacji naszego starego systemu telefonicznego i dlatego doskonale zna nasze wymagania. Ostatecznie zwyciężyło rozwiązanie 3CX z peoplefone.


Jak przebiegała zmiana?


Projekt rozpoczął się na początku roku od oceny sprzętu. Realizację rozpoczęliśmy w marcu. Jako pierwszy zreorganizowano ośmioosobowy oddział celny w Bazylei. Dało nam to możliwość zdobycia wstępnego doświadczenia. Następnie kontynuowaliśmy wdrażanie w większej lokalizacji w Oftringen. Pozostałe lokalizacje również były podłączane do nowego systemu etapami. Projekt zakończyliśmy w czerwcu.


Jakie były wyzwania?


Mieliśmy wiele niewiadomych, ponieważ niewiele zostało udokumentowanych w przeszłości. Dlatego dużym wyzwaniem było dla nas prawidłowe przypisanie wszystkich numerów i połączeń, tak aby nie wyłączyć tych niewłaściwych.
Musieliśmy mieć wszystko pomierzone. Peoplefone nas wspierał.


Jak przebiegała współpraca z partnerem peoplefone, firmą Bouygues?


Współpraca układała się świetnie, wszystko poszło gładko - nawet lepiej niż oczekiwano. To obowiązuje do dziś. Zawsze możemy zwrócić się do Bouygues, jeśli potrzebujemy wsparcia.

Odpowiedzialny za nas technik jest zawsze dostępny i zawsze znajduje odpowiednie rozwiązania w bardzo krótkim czasie w bezpośredniej konsultacji z peoplefone.


Jak bardzo jesteś zadowolony z nowego rozwiązania?


Jestem prawie całkowicie szczęśliwy. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez naszych pracowników i daje wiele możliwości. Nadal występują problemy z ząbkowaniem. Ale te są bardzo ściśle związane z miejscowościami. Na przykład połączenie w magazynie lub w piwnicy nie jest jeszcze optymalne. To właściwie nie ma nic wspólnego z rozwiązaniem 3CX. Współpracujemy z Bouygues, aby znaleźć rozwiązania tego problemu.


Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?


Z pewnością elastyczność, jaką oferuje to rozwiązanie. Nasi pracownicy mogą korzystać z rozwiązania do wykonywania połączeń zarówno przez sieć stacjonarną, jak i przez telefony komórkowe.

Ponadto 3CX jest bardzo łatwy w zarządzaniu. Dzięki oprogramowaniu możemy dowolnie przenosić nasze systemy bez konieczności ponownej konfiguracji.
Nowi użytkownicy mogą być również stworzeni w mgnieniu oka. Proste zarządzanie rozwiązaniem oszczędza nam nie tylko czas, ale i koszty.

Z wywiadu z panem Andreą Gardini, CTO, FIEGE Logistics

Inne historie

Kliniki stomatologiczne Adent

W Adent posiadamy dużą sieć gabinetów stomatologicznych. Chcieliśmy więc znaleźć rozwiązanie oferujące uważne wsłuchiwanie się w nasze różnorodne potrzeby i ciekawy stosunek jakości do ceny. Korzystnym czynnikiem był również koszt komunikacji.

Edelweiss Air AG

Dlaczego Edelweiss Air zdecydowało się na nowe rozwiązanie telefoniczne?
Pracowaliśmy ze Skype dla firm. Ponieważ jednak umowa wsparcia dobiegała końca, szukaliśmy nowego rozwiązania. Teraz korzystamy z Microsoft Teams.

SenseFly SA

SenseFly to firma z siedzibą w Cheseaux-sur-Lausanne, specjalizująca się w rozwoju autonomicznych dronów wyposażonych w kamery o wysokiej rozdzielczości i przeznaczonych do użytku profesjonalnego w dziedzinie rolnictwa, dobrostanu zwierząt, w inspekcji robót czy nawet kartografii.