Thulium

thulium
zaawansowane oprogramowanie CallCenter
thuliumThulium to oparte na chmurze rozwiązanie call center, za pomocą którego możesz obsługiwać dowolne kanały kontaktu – telefon, e-mail, czat, Messenger. System oferuje prostą konfigurację, sprawną integrację z zewnętrznymi narzędziami oraz niezawodną jakość.
Uporządkuj w swojej firmie
proces obsługi połączeń, wiadomości e-mail, czatów oraz Messengera. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu - Twojej przeglądarce. thulium
thulium
PRZEJRZYSTY RAPORT
Uporządkuj w swojej firmie proces obsługi połączeń, wiadomości e-mail, czatów oraz Messengera. Cała obsługa klienta (infolinia, helpdesk, czat) odbywa się w jednym miejscu - Twojej przeglądarce.
W systemie helpdesk Thulium dostęp do emaili ma cały zespół. Klienci są rozpoznawani, a cała historia komunikacji jest dla wszystkich dostępna - to bardzo ułatwia pracę. Widać, to nad czym każdy pracuje oraz jak długo klient czeka na połączenie/odpowiedź.
INTEGRACJA EMAILI
OCENA WYDAJNOŚCI
Dostępne raporty pozwalają oceniać, czy liczba agentów jest wystarczająca, oraz w jakich godzinach koncentruje się największa ilość zgłoszeń/ połączeń.
Pozwól swoim klientom wybrać najlepszy dla nich sposób kontaktu z Twoim BOK za pomocą widgetu Click2Contact. Dzięki tej opcji mogą wybrać jedną z 3 możliwych opcji kontakty: czat, e-mail oraz callback. Dzięki temu zwiększysz sprzedaż, poprawisz jakość kontaktu z klientem i w sprawny sposób zamkniesz problematyczne zgłoszenia.
ŁATWY KONTAKT
BRANŻE KTÓRE NAM ZAUFAŁY:

E-COMMERCE MEDYCYNA LOGISTYKA TURYSTYKA IT
WINDYKACJA MOTORYZACJA USŁUGI PRAWNE
thulium


Twój zespół bez przerwy pracuje na danych. Historia kontaktu, dashboardy, wallboardy, raporty. Data-driven support jest odpowiedzią na rosnące wymagania klientów.

Zbierz leady ze strony za pomocą proaktywnego czatu i oddzwonień (callback). Doprowadź do sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom wirtualnego call center. Zorganizuj proces obsługi posprzedażowej.

Dzięki integracjom i bogatemu API system contact center Thulium stanie się częścią Twojego narzędziowego ekosystemu. Automatyzacje zajmą się powtarzalnymi czynnościami.

Formularz kontaktowy:

sekcja

sekcja 2

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Peoplefone Polska S.A. swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia.