Przejdź do treści

PMG Fonds Management AG

PMG jest obecnie jedną z niewielu niezależnych firm zarządzających funduszami w niemieckojęzycznej Szwajcarii. Nasza niezależność jest dla nas ważna, podobnie jak fakt, że w miarę możliwości sami świadczymy wszystkie odpowiednie usługi w Szwajcarii. Pozwala nam to odpowiadać na indywidualne wymagania naszych klientów i inicjatorów funduszy, a jednocześnie spełniać najwyższe standardy jakości.
Poznaj całą historię

Dlaczego przestawiłeś się na nowe rozwiązanie telefoniczne?


Byliśmy już klientem peoplefone i nie widzieliśmy powodu do zmiany. Peoplefone ma konkurencyjną ofertę, która zawsze działała dla nas bezbłędnie.

Aby ułatwić pracownikom pracę z domu podczas kryzysu związanego z koronawirusem, zdecydowaliśmy się na rozwiązanie zintegrowane z naszymi procesami i systemami pracy.


Na które rozwiązanie się przestawiłeś?


Obecnie intensywnie pracujemy za pośrednictwem Microsoft Teams. Korzystaliśmy z narzędzia wcześniej, ale bez telefonii. Teraz jednym kliknięciem możemy nawiązywać i organizować połączenia wewnętrzne i zewnętrzne czy wideorozmowy.

Również w salach konferencyjnych można łatwo dodawać osoby za pośrednictwem wideo za pomocą Teams Rooms. Możliwość zadania pytania pracownikowi lub zespołowi przez wideo lub telefon w biurze domowym za pomocą jednego kliknięcia zmieniła sposób, w jaki pracujemy.


Działy zajmujące się handlem są prawnie zobowiązane do prowadzenia bezpiecznej dokumentacji. W tym celu używamy teraz rozwiązania Luware Recording, które jest w pełni zintegrowane z zespołami.


Jak odczułeś zmianę?


Zmiana przebiegła gładko. Microsoft Teams znaliśmy już wcześniej, dlatego pracownicy bardzo szybko odnaleźli się w nowej telefonii, a dodatkowe opcje konferencji spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem.

Bezproblemowa integracja z dobrze znanym Outlookiem i klientem mobilnym Teams sprawiła, że krzywa uczenia się była bardzo płaska.


Jak wyglądała i wygląda współpraca z peoplefone i Weibel/IT?


To było łatwe i gładkie. Wspólnie z Weibel/IT doprecyzowaliśmy potrzeby i stworzyliśmy listę kontrolną oraz plan. Zostało to następnie zrealizowane.

Istnieją różnice między tradycyjnym systemem telefonicznym a zintegrowanym rozwiązaniem komunikacyjnym – to coś więcej niż tylko telefon. Jednak bardzo szybko udało nam się zrealizować wynikające z tego potrzeby – są to ustawienia konfiguracyjne.

Jesteśmy bardzo zadowoleni.


Jaka jest największa różnica w stosunku do poprzedniego rozwiązania?


Nasi pracownicy mają dostęp do Office 365 i Microsoft Teams, niezależnie od urządzenia i lokalizacji. Elastyczność przejścia do biura domowego lub podzielonego biurka bez naruszania zasad zarządzania, bezpieczeństwa i korzystania z systemu jest bardzo cenna.

Radzenie sobie i promowanie świadomego korzystania z tych możliwości jest nowym wyzwaniem dla firm na wszystkich szczeblach pracowniczych.


Z wywiadu z panem Raoulem Dobalem, COO, PMG Fonds Management AG

Inne historie

AMBRO EXPRESS – Optymalizacja komunikacji międzynarodowej dla firmy kurierskiej

AMBRO EXPRESS to dynamicznie rozwijająca się firma kurierska, specjalizująca się w szybkim i bezpiecznym dostarczaniu przesyłek na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

Rimaplan AG

Telefonia IP jest dziś najnowocześniejszą technologią i poszerza możliwości telefonii poprzez innowacyjne aplikacje, dlatego tak ważne było dla nas przejście na tę technologię.

CallPage – Skalowanie usług telekomunikacyjnych dla lidera technologii callback

CallPage to czołowy dostawca technologii callback w Polsce, obsługujący klientów z różnych branż – od e-commerce po sektor usługowy. Jako dynamicznie rozwijająca się firma SaaS, CallPage potrzebuje infrastruktury głosowej, która dorówna tempem i jakością ich własnym produktom.